Ahlan Wasahlan.Selamat Datang Ke Wak Lee Blogspot. Sila gunakan resolusi 1024 x 768 pixel. Terima kasih.

My Sweet Songs............What A Song?!

Thursday, September 24, 2009

Kenangan Raya

Gambar ini diambil masa makan malam reramai dengan keluarga belah isteri..(gambar yang lain x ditunjukkan...cukup ler sekdar gambar keluarga sendiri). Muka dah tahap begang+mengigil+lapo gile....ada ler tunggu sejam, makanan x siap2. Nasib baik ler mengenangkan org nak belanjo makan...kalau x..dah lamo balik umah..masak ler apa yg patut. nasib...nasib..
Ni si Iman tgh layan posing dengan baju raya...bukan main lagi anak dara aku nier... dah macam2 mintak..beg tangan ler...kasut ler...baru umur 4 tahun...nanti bila nak sekolah ..lg pening la kepada ayah...kueng...kueng.
Si Iman tgh mengajak sepupu kesayangan si Farisha semayang. Ikut suka dia ajer...nak rukuk dulu ler...nak sujud dulu ler...takper..takper sekurang2nyer dia dah ada kesungguhan nak semayang...step by step. Sejuk perut ibu mengandung tgk gambo nier.
Gambar ini masa raya pertama...kat umah neneknyer. Nampak mature pulak anak aku nier..sapa sangka umur 4 tahun. Berat rasanya tanggungjawab ayah nier yerk...baru aku rasa apa yang ayah aku rasa bila jaga aku. Bukan calang2 tugas dan amanah....moga2 aku dapat melaksanakan dengan baik...AMIN.

1 comment:

mir'atul firdaus said...

haha...da pandai melaram la iman ni...